per a construir un nosaltres


Apunta: “Març 2016, Cotxeres de Sants”
Els creadors de jocs, sobretot els analògics, estan massa desperdigats…però hi ha molt “jugón” per l’àrea de Barcelona…On són les trobades entre creadors i “jugons”? Doncs hem tingut la idea de muntar un Festival de Jocs a Les Cotxeres per aplegar-los a tots.
Necessitarem petits cops de mà perquè serà més bonic fer-ho entre tots. Nosaltres posem la infrastructura més bàsica: espai de Les Cotxeres un cap de setmana de Març 2016, vetllar per difusió, participació, seguretat i burocràcies vàries…La resta, tot és proposar amb enteniment…T’apuntes?
Què pots fer?
Si ets creador/a: t’esperem sens falta! Un dels objectius d’aquest Festival és donar difusió a creacions autòctones! Escriu-nos o parla’ns del teu joc.
Si pertanys a un club o associació de jocs: també t’esperem sens falta perquè creadors i jugons serem els protagonistes d’aquestes jornades :)
Si ets una tenda o una distri: Enrotlla’t i col·labora! Vols muntar un espai de venta o demostració? Vols deixar-nos jocs per jugar durant les jornades i també regalar-ne algun? Esperem propostes!
Si tens gràcia dibuixant, programant, explicant jocs, jugant o tens molt tens lliure per invertir…explica’ns una mica en què creus que ens podries donar un coop de mà!
Si ets curiós/a de mena i només passaves per aquí: escriu-nos també per a dir la teva si vols!
Previsió de calendari:
Durant la primavera i l’estiu treballarem en la difusió i el programa del Festival.
Aprox. setembre 2015 sabrem qui ve i què proposa.
I d’octubre a març a treballar molt! :)
Qui munta aquest sarau?
Doncs, de moment:
En Carles (carlesmoba@hotmail.com) i en Vàngelis (vangelis.villar@gmail.com)
Contacta’l si ets creador/a, club o associació de jocs.
MiMendaLerenda (rita@gamifi.cat)
Contacta’m si ets creador/a, tenda o distri.
Si vols col·laborar en l’elaboració del programa, ser voluntari durant les jornades per fer demostracions o tens idees per fer activitats, contacta a qualsevol de les tres adreces. Esperem la teva participació! :)